Új irány...második verseny

 2011.09.16. 10:19

 Úgy döntöttem befejezem végleg ezt a motorosdit és átcsapok az autós mezőnybe.
A swiftemmel gyorsultam egyet 18,03s@119Km/h. Így sikerült. 6-ik hely lett asszem vagy talán ötödik. 
Aztán most mentem mégegyet egy másik versenyen, kikönnyítettük az autót illetve 1,4-1,5-ös guminyomás, aztán szólt egy 17,46s@125Km/h-t.
Megismerkedtem Tomiékkal. Ők Honda crx-szel veresenyeznek. Tomi cimborája. Aki szereli az autót versenyeken, ő Suzukival is versenyzett. Így az utolsó csavarig ismeri a swiftemet.
A belsejét kipakoltuk, gumikat leereszettük, szívászajcsökkentőt kivettük, illetve a légszűrőbetétet is. Volt olyan szívóhangja a kocsinak hogy csak na. Emellett meg rettenetesen nagyot ment:) Imádtam:) 7 futamot mentem.
Elsőre megdöntöttem a saját egyéni rekordomat:
17,78-cal és 124-gyel aztán jött egy 17,76 124-gyel ismét.
Utána jött a könnyítés meg a guminyomás csökkentés, meg is lett az eredménye 17,48s@125Km/h.
Aztán gondoltam a pálya másik felét is kikelene próbálni hát ott 3tized elveszett, valamiért az az oldal nem tapad. Aztán döntőben 17,46s@125Km/h jött ki a végére. 
Mentem 4 időmérőt illetve hármat a döntőben. 
Az elődöntőben BYE futamot mentem, egyedül met nem votl ellenfél. Aztán ekkor jött a 17,46 amit fentebb írtam, ez lett végül az egyéni rekordom, egy ugyanolyan swift ellen mint az enyém, csak régebbi volt, súlyra is kb egyeztünk. Aztán a döntőben kifogtam egy 1.3 16v 5 ajtós suzukit. Na ő rendesen elhúzott, nem tudtam megfogni. Így lett egy második helyem, rajtban foghattam volna de kissé belaudtam, aztán elhúzott, én meg elvettem a gázt és begurultam 17,8 lett a vége és egy második hely.
Full széria 68lovas 1.3 8v GLS-sel futottam 17 közepét, erős kezdés volt.
Jó kis autó ez;)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://dani1121.blog.hu/api/trackback/id/tr203231339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása