A civic felújítása

 2011.09.16. 10:40

Lista mi kell illetve megvan már:

- Olaj (Castrol magnatec 10w40) pipa
- Olajszűrő(japanparts) pipa
- Gyertyák (NGK v-line) pipa
- Vezérműszíj+görgő+vízpumpa
- Hegeszteni az alját és alvázvédővel lekezelni.
- Jönnek a gyári elsőlámpák, műszakira kelenek, meg a xenon lámpatestje se E betűs így mindenképp megvág a rendőr is érte...

Jöjjön ami már csak csinosítgatás:
- Sohc Vtec gyári matrica az autó oldalára
- A motorháztető cserélve lesz mert gittelve volt és pattogzik, csere majd színre festés
- Szelepfedélnek valami szép szín
- Csomagtartó is volt javítva azon is lesz egy pici munka
- Festés ahol kell (a tetején 170mikron a festékvastagság, ott még hála isten gyári)
- Előre JDM toldat a lökősre, meg lehet hogy az utángyártott helyett rendes gyári lökős előre, de a lökős csere ez már csak akkor ha minden kész.
- Drag rd 31-es felnik ha találok jó árban.
- Motorikusan egy leömlő, katalizátor kidob és 60-as saválló végig (a katalizátortól hátrafelé most is ilyen)
- Belsőt illetően, az üléssín kivan kopva na azt cserélni kell majd, mert tud kicsit lettyenni az ülés. - Aztán egy új rádió a bentlevő helyett. Mindenképp sony-t szeretnék, a swiftemben egy sony x-plod van cdx-gt35u. 4*45w mosfet erősítős. Na egy olyat szeretnék a civicbe is.
- Aztán a gyári helyeire jóféle sony x-plod hangszórókat, előre 10-es hátra 13-15cm lehet a max, 13belefér az tuti
- Max egy láda hátra ha ez nem lenne elég, majd elválik:)

Végül a tuning: A motorja bőven túlvan a 200ezren olyan 220-230ezer km lehet benne.
- első körben acl race versenycsapágyak.
- motorfelújítás, ha kell fúrni akkor fúrás púpos dugattyúkkal, emeljük a kompressziót, hengerfejből annyi jön le amennyit a felújítás szempontjából megkíván hogy le legyen síkolva. Kompressziót kizárólag a dugattyúkkal szeretnék emelni nem azzal hogy X tizedet leszedek a hengerfejből.
- bővített szívósor, bár ebből lehet gyári marad,
- most s40-es váltó van alatta, szeretnék rakni rá vissza egy s20-ast(mert az a gyári és rövidebb utazásnál ugyanaz mert az 5-ik ugyanaz bennük) a 128-130 lóerőre tehát még amit írtam az rájön, púpos dugattyú, végig leömlővel együtt a rendszer, meg a szívórészt (légszűrő azt is szeretném átalakítani, versenyre ha beesek akkor hideglevegősre átszerelem). Az egészet összehangoltatom, 145-150 lóerő lenne a cél, de a 145 is szép lenne már. Minden csak idő és pénz kérdése... 

A bejegyzés trackback címe:

https://dani1121.blog.hu/api/trackback/id/tr293231390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása