Hosszú idő után újra...

 2010.10.01. 12:28

Nos újra itt...

A Simson tavasszal újra csatasorba fog állni gyorulási versenyen.

Jövő héten érkezik a tirisztoros Simson gyújtás, ami szerintem a nagy lendtömege ellenére jobb mint egy Babetta gyújtás. Nem kell "ekecsülni" csak simán felszerelni.

P20 karbit ha sikerül beállítani akkor azzal próbálkozok, ha nem lesz oké akkor Dellorto phbg 19 fog felkerülni.

Teljes utcai megjelenés.

A henger is picit pörgősebbé lesz téve, ami által 11ezres fordulaton még picivel több erőt fog adni, én olyan 13 lóerőre taksálom a módosításokkal. Ezzel stabil 105-108-at kell tudnia.

Eddig szerintem a 12 lovat sem tudta, mert megszakítós gyújtással csökken fent a teljesítmény a pontatlan előgyújtás miatt.

Rögös út vezetett eddig de még így "félkészen" is tudja a motor a stabil 90km/h feletti

végsebességet. Apróbb módosítások lesznek, de nem szeretnék jobban belenyúlni a blokkba.

Innentől csak élveznia  motor nyújtotta menetteljesítényt.

Következő projekt az autóm, egy 96-os 1.3-as 8 szelepes gls (3 ajtós) swift módosítása.

A terv egy GTI motor beépítése ami által +33 lóerő hozható ki belőle.

az sohc 68lóereje 101-re növekszik (dohc 1.3 16v).

Erről majd egy külön post-ba írok.

A bejegyzés trackback címe:

https://dani1121.blog.hu/api/trackback/id/tr142336852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása