Ami jöhet még az jön is.

 2011.11.02. 19:39

Az autómnak az a szerencséje hogy "Ortodox Hondabuzi" lévén nem gyújtottam még fel... Imádom és utálom egyszerre. A vízhőfok jeladót megrendeltem, holnap érkezik. Unixba a srác picit nézett amikor meglátta az alvázszámot, tudta egyből hogy amcsi cuccról van szó. Aztán valami más progiba keresett alkatrészt nem a szokványos unixosba. Végülis meglett amit kerestünk. Viszont azt hittem szívinfarktust kapok mikor olajszintet néztem és elkezdtem ráönteni az olajat. 5,5 decit öntöttem rá és még nem volt fent a nívó a megfelelő helyen, kb 7-8 deci olajat becsókolt a kocsi 900km alatt. Ez már valami borzalmasan sok, emellett meg erős egészséges hangja van, hiába jól összerakták a gyárban. Nem tudom egyenlőre hogyan tovább. Ha veszek bontott motort akkor megvan a kockázat hogy ugyanilyet sikerül "bevásárolni". Ha azt mondom generál akkor 200ezer lesz a vége. Akkor viszont nem lesz normális versenyautóm jövőre... suck... na de majd valahogy megoldom ezt a dolgot is. Mindenképp szét kell burítani a blokkot 2012-ben szerintem ez megfog történni. 2013-ban szeretnék versenyre egy 4.gen civicet. Remélhetőleg összejön. Szurkoljatok, de első körben coupé "Under construction" következik...nem örülök ennek...így nagyon ellehet úszni anyagilag...

A bejegyzés trackback címe:

https://dani1121.blog.hu/api/trackback/id/tr573348623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása