14-15 éves lehettem mikor elsőször kijutottam gyorsulási versenyre, elsőre megcsapott a benzingőz, de nem akárhogyan. Az F1 engem nem tud lázba hozni, a nascart, a rallyt, a túrabajnokságot megnézem, de a No.1. a "dragracing". Ott láttam először Hondát gyorsulni. Abban az időben az utcai vti-k gyárilag is elég erősek voltak egy komolyabb helyezés eléréséhez. Aztán jöttek a halálos iramban filmek 2000 elején, ezek segítségével akkora dózist kaptam ami azóta is tart bennem. Azóta rendszeres látógatója vagyok a gyorsulási versenyeknek,(Fertőszentmiklós, Rábaring) Jövőre szeretnék Kiskunlacházára is eljutni, mindenképp. Egy idő után nem csak nézőként jártam versenyekre, akkoriban kismotorral versenyeztem amivel a negyedik helyig sikerült jutnom a robogósok között. Nincs titok egy simsont(életem első motorja) tuningoltam meg. A pályán 95 KM/h-t tudott, ami abban az időben erre elég volt, ma már talán az első 6-ba sem kerülnék be vele. Aztán épült fejlődött és a sok ráfordítás ellenére(nem is nagyon használom már) megtartottam, ifjú motoros korszakom emlékére :) Megvettem életem első autóját. Hondát akartam venni, 300ezer forinttal a zsebbe nézegetem a használtautó.hu-t. Akkor szembesültem azzal hogy egy 20 éves lepukkant Hondáért is elkérik bizony keményen az összeget. Találtam egy 4.gen hecsit 1.5 16v motorral. Egész olcsón, képek alapján szép volt. Aztán élőben mielőtt megállt volna az orrom előtt a megbeszélt találkahelyen már tudtam hogy nem Ő-t akarom. Gyakorlatilag széthullott autó volt, nem csak a kasztni hanem minden egyes porcikája sajnos:( Csalódottan mentem haza... azzal nyugtattam magam hogy majd találok jó Hondát. Aztán nézegetni kezdtem a swifteket is. Találtam is egyet a közelben (esztétikai hibákkal olcsón). Odamentem megnéztem , picit bizonytalan voltam de megvettem és nem csalódtam, a mai napig megvan 3ajtós 1.3 8v GLS, életem első és valószínűleg legmegbízhatóbb autója, persze egy hondához képest mezítlábas, ennek ellenére nagyon a szívemhez nőtt. Egy év alatt 15ezer kilómétert raktam bele. Ezalatt kétszer költöttem rá. Amikor elhoztam (vezérlés, vízpumpa, kerékcsapágy, ablaktörlő lapátok, 2db téligumi).(30-40-e forint cakk-pakk igen a gumikkal együtt) Azóta volt még egy olajcsere és ennyi. A legjobb autó. 2010.07.02-én vásároltam meg, Ő volt az első. Aztán persze gondoltam magamban hogy oké oké, de mégsem Honda. Elkezdtem nézelődni a piacon, mindig is vti-t szerettem volna. Aztán rájöttem hogy elég az ESI is utcára mert minek több? úgysem tudom kihasználni. Aztán tavaly év végén már lázasan keresgéltem, sőt azóta is csak keresgéltem. Találtam vti-t szép számmal. 4-5-6gen hondákat néztem. Aztán pár hónapja elkapott a gépszíj. A coupé forma tetszett a legjobban az 5.genből. 6.genből is szép de az 5 nekem a befutó. Az olyan letisztult szép forma, egyszerűen nincs mibe belekötni. 5.gen coupéban nincs eredetileg vti blokk sajnos, 6.gen coupéban is ritka. Aztán arra jutottam hogy vagy hatchback és vti, vagy coupé kis kompromisszummal és akkor esi. Nos a lényeg. 2011.09.10-én megvettem életem első Hondáját, nem is akármilyet 5.gen coupé ej1 1.6esi d16z9-es motorral ami vtec és 128-130lovat teljesít. vannak az autónak hibái, lehet hogy a motorját is felkell majd újítani, de nem számít, mert második autó így van időm foglalkozni vele, ahogy jön a pénz olyan ütemben. most a szervizelés folyik éppen. aztán jöhet a karosszária. Rohadás két helyen van, a küszöböknél, szerintem foltozással megoldható nem kell komplett küszöböt cserélni. Legalábbis remélem. Gyári lámpákat fog kapni előre a mostani xenon helyett.
 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://dani1121.blog.hu/api/trackback/id/tr43231369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása