Belevágtam:)

 2010.02.21. 17:12

      Péntek: Ma nekivágtam a motor teljes festésének.

Első körben szétszedtem amit csak lehetett, a főváz és az elsővilla maradt egyben, a hátsó vázmerevítőket és a lengőkart leszedtem, majd nekiláttam a tisztításnak, csiszolásnak és ezt követően a festésnek. Pénteki nap nagyjából ennyi volt.

A képek szerintem tükrözik az állapotokat:)

A fővázat még péntek este festettem, meg a két vázmerevítőt hátul. A blokkszilenteket megnézve, ráeszméltem hogy szombat azaz másnap reggel, go Sopron, szilentet venni.


 

 

 

 

  


    Szombat: Ma megvettem a szilentet és vettem még üléshuzatot is meg km óra kihajtást is.

 

    Richárddal beléptünk sopronba reggel, hazafelé meg még kaptam tőle egy feleslegessé vált km óra spirált, meg egy kacsafarkat hátra (sárvédő végére gumilefegő). 

Aztán hazaérve ,egy jó reggeli után, nekiláttam a szilent cserének, megnyugodva tapasztaltam hogya  lengővilla szilentek tökéletesek és csak a blokkszilenteket kell cserélni. Fater segítségével megtörtént a szilentcsere, nem bonyolult dolog, de jól jött a segítség mivel még sose cseréltem szilentet. Mikor ezzel végeztünk, nekiálltam festeni a felső vázelemet aztán a lengővillát és a blokktartókat. A blokk alá való gumipogácsát nem tudtam beszerezni. A régit fordítottam meg ami tökéletesen működik azt hiszem. Richárd is odaért hozzám, aztán a blokkot is visszatettük a helyére a vázba, továbbá az MZ telókat is szétszedtük olajat raktunk bele és hála isten tökéletesek a telók hátul is végre.

 

Az első és hátsó sárvédőimet festettem és lakkoztam tegnap még. Nagyjából ennyi volt a tegnapi nap.

 

 

 

 

 

 

 

  Vasárnap: Ma csináltam a leglátványosabb munkákat:)

Elsőként szétszedtem az elsővillát, megzsíroztam a kormánycsapágyat, boldogan nyugtáztam hogy tökéletes állapotban van ott a környéken minden:)

Ezt követően leragasztottam a típustáblát majd lefestettem az alsó- és felső kormánykifliket. Tök szép lett:) Aztán leszedtem a kormányon a konzolokat és azokat is szépen lefestettem. Visszapakoltam mindent, elvezettem a bowdeneket a gyári helyeken, meg megcsináltam a testelést is, a tank alatti gyári helyre vezettem az összes testkábelt.

Eszembe jutott hogy van itthon, valamennyi kromofág. Elkezdtem az első felnit, a fékfedelet és a porvédőtárcsát letisztítani. Hát hadd ne mondjam volt rajta három réteg festék: piros, radiátor fehér zománc, és fekete. Na lejött szépen. Akkor úgy gondoltam felniezüsttel lefestem, csináltam egy próbafújást, mégis hogy néz ki. Szerintem baba lett:)

Amennyire lehetett, összeraktam a motort, vagyis az elejét. Következő hétvégén folytatás.

Innentől beszéljenek a képek:)

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dani1121.blog.hu/api/trackback/id/tr701778555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása