Tetszett mert szépen nézett ki az autó de ez már túl alacsony volt mindenhol fennakadtam volna vele.
 

Megjött a tavasz, igaz még kicsit korai volt a nyári gumi felrakása, de már nem bírtam ellenállni, olyan jó lett volna látni az szépen csillogó alufelniket az autón, hát le is cseréltem.
Kellemes meglepetés ért, mert a nagyibb szélesebb kerékkel stabilabb lett az autó.
A téli 185/65r14 kerék helyett 185/50r15 került fel. Az ET45 megváltozott ET35-re.
A felni szélessége 5 coll-ról 6,5 coll-ra nőtt.
Összegezve: a kerék befelé 9mm-rel került beljebb, kifelé 29mm-rel jobban kilóg, elől túlér 1cm-rel a kerékjárati íven, hátul kb. vonalban vele.
Átmérőben a gyári 185/60r14 váltómérete ez a 15-ös amit felraktam, 2mm-rel kevesebb az átmérője. A 185/65r14 a VTI gyári mérete ez 1cm-t emelt az autón, mert ugye sugárirányban 1cm, átmérőben pedig 2cm van a 185/60r14 és a 185/65r14 között.
Viszont most nőtt egy centit a hézag a sárvédőív és a kerék között, szóval most már esedékes az ültetés is. Egyenlőre nagyszilentek lesznek cserélve és a nem túl jól fogó hátsóféket kell megcsinálni.

Ezt követően pedig szokás szerint jöjjenek a képek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Még ami említésre méltó:

- Volt padon az autó, hátsófékek és hátsó nagyszilentek hátul amik felkerültek a hibalistára.
- Ami jó hír, összeraktam az elejét végre rendesen a kocsinak Volt vele meló rendesen.
- Kellettek tehermentesítőgyűrűk, alufelni csavarok, ezeket mind újan megvettem
- A kasztnizás ma fejeződött be egy rendes üregvédelemmel.
- A jobb oldali küszöbtakaró felkerült az autóra, a bal oldali még hegesztésre/javításra vár, már csak idő kérdése de az is felkerül a helyére :)
- Ma vettem át a Sony X-plod cdx-gt26 márkájú mp3as cd-s autórádiómat, nem USB-s de olcsó volt és nagyon szuper kis cucc, nem bánom hogy nem USB-s.


 

Felnik

 2012.01.15. 11:46

Végre sikerült vennem felniket az autóhoz.
HRS vagy Hijoin H-125 típusú felinket, kinek hogy tetszik.
Vaterán lőttem, 6db gumival vettem meg  Az egyiken van egy nagyon pici padka nyom, de olyan jelentéktelen hogy szinte észre sem venni.
A 6db gumiból  4kuka, mert öregek és szét vannak repedve hosszában.
Ezeket Foxy cimborám fogja lerugatni, azt mondta neki ezek pont ideálisak.
2Db-ot már meg is kapott. A többit is megfogja kapni. Ezek 195/55R15 Michelin gumik voltak.
Maradt két darab Marangoni zeta 195/50r15.

A felnik 15 colosak, 6,5 coll szélesek, 4x100-a osztókörűek.
Horitól elvileg olcsón kapok két darab gumit, azok lesznek felrakva meg az egész kicentrírozva. Tehermentesítő gyűrűk és alufelnicsavarok, aztán fel is kerülhet a helyére minden ahogy jön a tavasz.
Tegnap kicsit áttörölgettem a felniket és akkor beszéljenek a képek.

 

 

Indul az év :)

 2012.01.08. 19:52

Végre megkaptam az 5.gen 3 ajtó indexeket be is szereltem, végre passzolnak a dolgok nagy vonalakban mondhatni 95%-osan szebb lett az eleje az autónak.
A hónapban még beépítésre kerül egy sony x-plod usb-s, bluetooth-os autórádió. Haveromtól jön 25-ért használtan, tavaly vette, akkori ára 55ezer volt. Szerintem nem lesz rossz vétel, nem egy széthajtott rádióról beszélünk :)

Boldog újévet!

 2012.01.01. 13:55

Régen írtam. Először is Boldog újévet!

Csapjunk a közepébe. Karácsony előtt meglett a kocsi karosszériázása.
Vettem indexeket előre, fehéret nem sárgát...mint ahogy korábban akartam, mondtam hogy 3ajtósét adják mert az egyezik az enyémmel, csak azért is sedan-t rendeltek ami persze hogy nem passzol.
Na de majd meglesz az is ám, holnap visszaviszem és hozatok helyette másikat.
Ebben a hónapban megint lesz valami jelentősebb előrelépés. vagy kuplungot veszek, vagy rádiót. Vagy teszek félre a felnire. Szóval haladunk előre. Kiskunlacházára meg kell lennie ennek a három dolognak. Meglátjuk hogyan tovább onnantól. Jövőre generálozni kell mindenképp, az lesz a keményebb dolog anyagilag. Májusban meg megy műszakira az autó...
Kíváncsi leszek, mit kell csinálni az autón majd. remélem nem sok minden jön össze...

Buék mindenkinek:)
 

Amcsi rendszámtábla

 2011.12.20. 21:19

Sikerült lőnöm vaterán 3000 jómagyar forintért egy amcsi ezen belül Floridai rendszámtáblát. Szét mint amit most akasztottak rá az autóra olyan állapotban van. Ezzel egy nagy "perverzióm" vált valóra :)

Jöjjenek a képek:

Bontó, tuning tervek miegymás.

 2011.12.09. 18:33

Voltam bontóban, Suzukihoz hoztam belső ajtónyitót, genya volt a bontós. befelé a szokásos srác volt nem is volt gond oké nyitó ha találsz ezer forint, zsanér ha van jó akkor darabja 2ezer... Na zsanér az minden ajtón kopott volt, lógtak az ajtók. A nyitót is két darabból raktam össze, erre záróra, elkurjantotta magát a srác kint a telepen. A tulajnál fizettem, volt a kezembe a nyitó, meg a coupé-hoz egy a jobb ajtóra való gumis fémsín, ami a jobb ajtónál van az üveg aljánál, na az nekem retek rondán néz ki.
Kifelé menet elkurjantotta magát a fentebb említett srác hogy "záróra" mondom oké megyek kifelé, erre a tulajnál kellett fizetni. Azt mondja a sín ingyen van a nyitó 2ezer... mondom befelé még ezer volt. Válasz: akkor a nyitó ezer és a sín is ezer, Válaszoltam én is:D mondom nem mindegy akkor már? Így is úgy is 2ezer forint, kifizettem aztán távoztam.
A Suzukiba beszereltem, annyi a hiba hogy szürke a nyitófül nem fekete,de amúgy tökéletes :)
Ma találkoztam ismerőssel, akinek esi civicje van, van pár dolog alakítgatva rajta. Hát meggyőzően megy neki :) Ki is próbálhattam, tényleg jót szól, főleg vtec nyitásnál az a hang :)
Beszélgettünk és arra jutottam nem kell versenytengely az autóba, utcán úgyse használom ki. Meg a p28-ról igen tévedésben voltam, ez az ecu nem kezei az emelt kompresszió viszonyt. Csak a keverékarány amit lehet módosítani. Vagy VEMS vagy Hondata s100 lenne amit illene hozzá venni. Azok meg elég drágán mennek, plusz fel is kell programozni az megint egy vagyon. Lesz a szívósor +fojtószelep, légszűrő rendszer sem ártana. Kibővített hengerfej, leömlő, kipufogórendszer. Ja meg felnik gumikkal. Az ültetésen gondolkodom még.



 

Már megszoktam hogy szegény kis coupén mindig kijön valami szar.
Kuplungcsere ugyebár, hát nem úszom meg 45ezer forintba fog fájni.
A felső főhenger(mert ugye hidrokuplung) karmantyúzásra szorul minimum, de lehet hogy komplett cserére. emélem megúszom felújítással. Aztán nyiszog a váltónál a munkahengere a kuplungnak ez csak egy kis része a dolgoknak.
Aztán két hátsó nagyszilent csere, autórádiót is szeretnék.
Két első index amik sárgák (gyáriak) ja meg megpróbálom rendesen összerakni a civic elejét most. Vagyis ma vagy holnap.
A swiftre kell egy beső ajtónyitó és bal oldalra ajtózsanérok mert a béka segge alatt lóg szegény ajtó már.
Ez a jelen. Hondára 185/55r15 kerekeket akarok venni. 
Viszem januárban hegeszteni az alját, kap üregvédelmet. Jövőre meg festés.

Végre valami jó is történik

 2011.11.08. 20:09

Végre jó dolgok is történnek :)
 

A coupéba megvettem a vízhőfok jeladót, hibakódot kiütöttem, azóta nem jelent meg.
A swifttel változatlanul semmi gond nincs:)
Helyzetjelentés vége :)
 

Ami jöhet még az jön is.

 2011.11.02. 19:39

Az autómnak az a szerencséje hogy "Ortodox Hondabuzi" lévén nem gyújtottam még fel... Imádom és utálom egyszerre. A vízhőfok jeladót megrendeltem, holnap érkezik. Unixba a srác picit nézett amikor meglátta az alvázszámot, tudta egyből hogy amcsi cuccról van szó. Aztán valami más progiba keresett alkatrészt nem a szokványos unixosba. Végülis meglett amit kerestünk. Viszont azt hittem szívinfarktust kapok mikor olajszintet néztem és elkezdtem ráönteni az olajat. 5,5 decit öntöttem rá és még nem volt fent a nívó a megfelelő helyen, kb 7-8 deci olajat becsókolt a kocsi 900km alatt. Ez már valami borzalmasan sok, emellett meg erős egészséges hangja van, hiába jól összerakták a gyárban. Nem tudom egyenlőre hogyan tovább. Ha veszek bontott motort akkor megvan a kockázat hogy ugyanilyet sikerül "bevásárolni". Ha azt mondom generál akkor 200ezer lesz a vége. Akkor viszont nem lesz normális versenyautóm jövőre... suck... na de majd valahogy megoldom ezt a dolgot is. Mindenképp szét kell burítani a blokkot 2012-ben szerintem ez megfog történni. 2013-ban szeretnék versenyre egy 4.gen civicet. Remélhetőleg összejön. Szurkoljatok, de első körben coupé "Under construction" következik...nem örülök ennek...így nagyon ellehet úszni anyagilag...

Csak a gond...

 2011.10.28. 20:56

Eddig szépen lelkesen csinálgattam a dolgokat a kocsin... de a mai betette a kaput, imádom ezt az autót, de kezd picit elegem lenni...kipucoltam az anyós lábnál lévő szőnyeget és vizes a padlókárpit... ami annyit tesz hogy valahonnan bejön a víz.... vagy tetőablak, vagy első szélvédő ragasztásánál valahol... nem hiszem el...
Ja és a vízhőfokjeladó a problem, most nem villanik ki de a hibakód megvan, szóval az is csere lesz, de ha a fogyasztás nincs az egekbe akkor lehet csak pillanatnyi elmebaj volt... kiderül holnap menni fog a kocsi picit nagyobb távot is...

Coupé...

 2011.10.22. 19:34

Megint kivillant a check engine... érdekes... hát majd kiderül mi a gond, most nullázni fogom az ecu-t aztán meglátjuk ha újra kijön a hiba akkor kivillogtatom. Mert szerintem a mostani 6-os kódot elmentette és az már nem valós. ha meg igen akkor vízhőfok jeladó.
Ez is megoldódik, aztán kész.
Jó hír, szereztem magamnak 185/60R14 méretű téli gumikat nem is akármilyeneket. Firestone gumikról van szó, ami nem akármilyen az a gumik állapota, megint spóroltam egy jó nagyot :)
 

Versenyautó projekt...

 2011.10.22. 19:31

2013-ra lesz szerintem valami realitása ennek a dolognak. Persze előzetesen gyűjtögetni fogom az alkatrészeket hozzá. Ez azért jó mert azok az alkatrészek a coupé-ba is beépíthetők ha úgy alakul. Bár ahogy írtam a coupé-t szeretném normális állapotban megőrizni nem versenyezni vele.
Szóval a versenygép alapja egy 3ajtós hecsi lesz. 4 vagy 5 gen attól függ mi lesz jobb állapotban jobb áron az adott pillanatban.
Ha sikerül 4.gen-t venni akkor az nagy valószínűséggel 1.4 duplakarbis lesz, amivel végigtolok egy szezont, addig lesz hozzá gumi , futómű stb... mindent megkap ami egy jó rajthoz szükséges. Az 1.4-es motorral lehet húzni 15-ös időt, kipakolt kasztnival. Ez a tervem az első versenyszezonra. Tapasztalatszerzésnek tökéletes lesz.
Természetesen a kasztni az összes lehetséges módon ki lesz könnyítve, de a lehető legigényesebb módon szeretném ezt véghez vinni. Nem csótányt akarok építeni hanem igényes versenyautót.
A versenymotor alapja egy d16 motor lesz, vagy z6 vagy z9, remélem lesz akkor és ott z9 cakk-pakk mindennel, mert azt szeretném jobban. Ekkor 130lóerőről indulok alaphelyzetből.
Bízom benne hogy ezzel már egy 14 tetejét lehet húzni 700kg-s kasztnival, aztán lehet hogy csak szép álom ahogy én azt elképzelem.
A motor és a kasztni az biztos. a kérdés hogy szívó vagy turbó motor lesz.
A szívósort megveszem hozzá mindenképp, mert az mindkét felálláshoz tökéletesen jó lesz.
Szívómotorként 170 lóerő lenne a cél, könnyű kasztnival elérhető a 13-as idő szerintem.
Bár amennyiből megépítem abból egy gyári mocira kapok turbó kittet. Azzal meg alapból 200+ ló lenne, amivel már 13 alját is lehetne menni (szerintem).
Szóval tervek vannak csak anyagilag bírjam.
 

Suzuki :)

 2011.10.22. 19:13

Most végre írok a kis swiftemről is :)
Sikerült alkalmi áron venni hozzá Kleber gumikat, alufelnire szerelve 30k-ért. A gumikon még a szőr is rajta van, szóval szerintem fing összeg volt érte felnikkel együtt:
jöjjön a kép :)
 

Megint egy hét eltelt...

 2011.10.22. 18:31

Gondolkodtam mit is kellene kezdenem a civiccel, egyenlőre nagyon képlékeny a dolog, ahány nap elmúlik annyifélét gondolok.
Az tuti hogy a coupét nem fogom kinyírni versenyen. Megvolt előző hétvégén a vezérléscsere, mint kiderült frankón nem jó feszítőgörgőt adtak így ez most benne maradt, mármint a régi. Megvizsgáltuk és jónak tűnik. Hori cserélte a vezérlésemet. Ez egy fél napos művelet volt, mert szervószivattyú, szíjak, generáltor mindent elkellett takarítani
az útból. Mikor kész lett bemelegítettük a kocsit, aztán megsasoltuk a hengervégnyomást.
Hát kellemes meglepetésként ért, a legkopottabb henger is 13,0 bar-t tudott kereken :)
13,0-13,5-13,2-13,2 így sorban hengervégnyomások. Úgyhogy most tuti egy ideig nem fogom bántani a kocsit :) A hengerfejet majd megkell csinálni, mert szerintem szelepszár szimerringes, ettől csipegeti az olajat, de egész jó mert alig fogy belőle aztán lassan 800km-t raktam bele olajcsere óta. Ami durva az az alján látható, a hegeszteni való, hirtelen nem is tudok ennél nagyobb hibát mondani a kocsira:)
Viszont körvonalazódott bennem hogy mit is akarok a kocsira akkor jöjjön a lista:
- Valami szolid ültetőrugószettet.
- Alufelni garnitúra, bár még nem tudom pontosan hogy milyet, vagy gyári vti felnit, vagy Drag DR 31-et 15 colosat ugyebár mindkettőből. 195/50r15 méretű gumikkal.
- Sony X-plod cdx-gt35u típusú autórádiót, a swiftemben is az van.
- Előre lökhárító toldatot szeretnék rá, JDM-et amit lehet felmatricázok én is
- Ugyebár a tetőt leszámítva körbefestés, hibák javítása
- Sárga indexeket előre, amivel gyárilag kijött
- Meg a motorháztető, nem tudom hogy színre festem-e vagy feketére? Vagy deszkás matricákkal telenyomom... ez a jövő zenéje még...
- Leömlő meg egy Skunk2 Copy rendszer, szívósor(ezzel tudná azt mint egy széria vti) de a copy rendszeren kívül a többi nem is olyan fontos utcára, majd elválik...

Aztán ugyebár régebben beszéltem versenyautó projektről. Ez egyre jobban körvonalazódik bennem, ezért is írtam hogy kb. gyári marad a coupé, mert nem akarom tönkre vágni, akkora eszmei értékkel bír az autó a szememben:)

 

Még alkatrészek...

 2011.10.15. 10:05

Tegnap visszavittem a feleslegesen megvásárolt termosztátot, hoztam helyette egy rotort meg egy elosztófedelet, kis ráfizetéssel.
Lassan kiragaszthatom az autóra hogy "pówered báj Junix" :)
Kivillant a check engine lámpám is, szóval az ecu-ból ki kell villogtatnom hogy mi a hibakód.
Nagyon nem vettem észre hogy mi a para vele, mert érezhetően nem változott semmi, max a fogyasztás lett több szerintem...
Ma a hangszórókat becsavarozom a helyükre élmény lesz berakni, meg az ECU-val okoskodok kicsit, aztán meglátjuk mi lesz, remélem semmi komoly.
A gyári moci kap egy frankó kipufogórendszert, szerintem marad a gyári leömlő is mellé. Aztán gyűjtök egy b16 vagy b18 mocira, minden sallangjával együtt. Első körben ez az elképzelés. Természetesen tavasszal a tetőt leszámítva mindent festeni fogok, következő hónapban meg felhajtok valami szép motorháztetőt, ami felfog kerülni a mostani gittes-repedezett helyére. Tavasszal drag dr31-es 15-ös felnik kerülnek fel 195/50R15-ös gumikkal.
Úgyhogy terv mindig van, most még kiakarom deríteni az 1000km-es olajfogyásomat, jelenleg 600-660km van az olajban, meglátjuk, de tuti hogy 1-3 deci ráfog menni 1000km-enként, mondjuk húztam is neki a fülét rendesen. ezt ha ezen a szinten meglehet tartani, akkor még 1-2 évig marad ez a blokk aztán tényleg 1.6 vagy 1.8 vti blokk kerül bele.

 

A megoldás :)

 2011.10.11. 21:29

A vízforralós dolog, nagyon idegesített már jó ideje...Végül kaptam egy tippet, hogy a hűtősapka lehet a gond, tudni illik, a hűtősapka nem csak záró, hanem szelepfunkciót is ellát.
vettem hát ebből is egyet. 4290ft volt, egy sapka..:) de hát ez van, megvan, most minden szép és jó.
Lehet átlapátolom a civicbe a Sony x-plod rádiót, a swiftből, de majd meglátjuk.
Első körben a hangszórókat akarom szépen a helyére fogatni hátul.
További dolog ami a belsőt illeti:
- Óracsoport cseréje
- Kiégett kontroll lámpák és háttérfények cseréje
- Középbox beépítése.

Ezeket még a hónapban szeretném elvégezni, aztán majd meglátjuk hogyan tovább:)
Rövid távon rengeteg pénzt felemésztett a kocsi, hétvégén be lesz rakva minden, a motorjába, amit vettem(kivéve a termosztátot) egyenlőre ennyi :)


 

Vásárlás...

 2011.10.08. 13:28

Ma hoztam el az Unixból, a vezérműszíjat, görgő, vízpumpát. 30k-ból megúsztam ami szerintem egész jó.

Akkor most jöjjön a rossz hír, majdnem megfőtt a motorom tegnap... nem nyitott a termosztátom, és felszökött a víz rendesen, majdnem pirosba ment, a csövek és a kiegyenlítő tartály hideg volt, a blokkot nem is mertem megfogni, szóval vettem termosztátot is meg lassan a hangcuccról is gondoskodni kell. Mindent szép lassan. Vettem két MacAudio hangszórót 13-as átmérőjűek, mint kiderült belement volna az ajtókba a 16-os is, de hát seráfütty jók lesznek ezek is. Haveromtól meg átvettem két 16-os átmérőjű JBL hangszórót, mert neki nem lett jó az ajtókba az F astrába, nekem meg jók a kalaptartó részbe a
coupé-ba :P
A két ajtóba bent vannak a hangszórók, a kalaptartóba még nincs beszerelve rendesen,

Na sok sikert mindekinek :)
 

Küszöb le- illetve felszerelés

 2011.10.08. 13:25

Hát hol is kezdjem, lekerültek a küszöbtakaró műanyagok, van gond alatta.. de javítható, anyagot kell hozzá venni és kihegeszteni mindenképp.
Vissza is szereltem addig is takarja a rohadást a műanyag, meg talán így kevesebb vizet kap mintha telibe kapná...

Kimentünk fotózni...

 2011.09.26. 23:02

Első alkalom hogy kimentünk egy helyszínre fotózni a civicet. Foxy haverunk nem volt elérhető így nem jött, pedig nagyon ász lett volna a neonzöld hecsi 6.gen :)
Így "csak" az én Coupé-m lett fotózva. A képeket a cs-re toltam fel, majd lehet ide is párat beágyazok az oldalba:)
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=35219
 

Jó éjt :)
 

Az autó előéletéhez hozzátartozik hogy eleje hátulja megvolt koccantva.

Tegnap nekiugrottam és kicseréltem a xenon lámpákat, az általam vásárolt gyári motoros állítású elsőlámpákra. Emellett lebontottam a lökhárítót is és mindent a helyére raktam amennyire lehetett, szóval most nagyv onalakban a helyén fut minden, nem úgy van összehányva. 5 órás munka eredménye ami a képeken látható. Aránylag szépnek mondható, (nagyon kritikus vagyok ilyen ügyekben).
Kép szétszedve(szerintem nagyon csótány) :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Olajcsere

 2011.09.18. 20:50

Ma végre sikerült aknára állni és lecserélni az olajat is. Mit mondjak egy élmény volt, egész könnyen lejött az olajszűrő is. Amitől féltem az az volt, hogy milyen állapotban lesz az olaj ami benne van.

Nagyon fekete volt, de ahogy néztem ennek ellenére egész baba állapotban volt, Nem olyan volt mint a víz, amikor lejött melegen. Egész megvagyok elégedve vele.
Az új szűrő felszerelését követően, öntöttük bele az olajat(haverhoz vittem aknára), picit túl is csúsztam szerintem a maximum-on...:( de nagyon minimálisan.
Castrol Magnatec 10w40-et raktunk bele.
majd most sasolgatom hogy mennyi olajat eszik vagy nem eszik.
Jobb szeretem így játszani a dolgot amikor én látom a dolgokat és nem más elmondja :)
Szóval gyí paci:)
Tegnap olvastam egyik márkatárs blogját, találtam egy új kifejezést a Honda fanatikusokra. "Ortodox hondabuzi" a kifejezés. Hát én majd besz*rtam:)
A civic hangja olajcsere után szinte valami eszméletlen volt, sokkal finomabb, sejmesebb hang jött a motorból, meg szerintem csendesebb is. Nagy fellélegzés nekem, hogy ilyen hangja van. Most még vezérlés, vízpumpa, aztán jöhet a kasztni munka...

Na jó éjt mindenkinek.

 

Gyújtás, gyertyacsere

 2011.09.17. 17:31

Pár napja a légszűrőt megnéztem, kifújattuk és megállapítottuk hogy nem kell cserélni mert nem rossz. elvileg 40000km-enként kell cserélni a gyári ajánlás szerint, szóval még félidős lehet vagy annyi sem. A gyertyákat kicseréltem, NGK V-line került bele, ami előzőleg is benne volt, bár kritikán aluli állapotúak voltak, hogy ez nem volt cserélve az gáz.

Elosztó fedél is lassacskán cserés lesz véleményem szerint.

Holnap kapja a friss olajat meg a szűrőt.

Ma befeküdtem a gépsárkány alá megnézni mégis hol és mit találok, abban a hitben voltam hogy ha nincs akna akkor meg kell emelnem az autót az olajleeresztéshez, aztán kimászok alóla és leengedem hogy minden kifollyon, aztán rájöttem hogy beférek az autó alá. Ezzel nincs is gond de az olajszűrőt meg aknáról tudom leszedni, mert felülről nincs helyem hozzáférni.
Holnap átmegyek cimborámhoz, aztán akna, és csere. Castrol magnatec 10w40 kerül bele. Meglátjuk hogy eszi-e az olajat vagy nem. Remélehetőleg nem lesz gond vele. Vtec váltás felett füstöl kékesen, de hát amennyit egy egy gáznál megeszik az semmi, remélem hogy alatta nem csipeget, mivel ott nem látszik hogy füstölne. Én szelepszár szimerringre gondolok. Egyenlőre marad ahogy van, aztán ha ilyesztő méreteket ölt a fogyás(de nem akarok az ördögöt a falra festeni), akkor generál.
les körben minden csere amit igényel a verda, aztán ha 100%-os szinten van akkor jöhetnek a tuninghoz szükséges eszközök beszerzése:)
 

Sohc VTEC matrica

 2011.09.16. 20:29

Felkerült a SOHC VTEC matrica, dob egy keveset ez is az autó kinézetén, meg mellesleg árulkodik is a motorról:) Nehéz szülés ez a matricázás most, de nagyon megéri;)
Képek
:

Civic belső...

 2011.09.16. 10:46

Amikor elhoztam az autót pár napja, akkor elég koszos volt a belseje, másnap kitakarítottam , egész újszerűen néz ki végre, Hondához méltóan. Szép kagylós ülések amik kemények és nincsenek kiülve. Öröm beülni az autóba:)

Délután tolok pár pikcsört is róla ha van rá igény.

Aztán a következő téma, a csomagtartó egy furnér lap, van a pótkerék felett, ez a gyári takarója. Levan fedve vele a kerék, a furnér teteje pedig kárpitos. Na mivel alatta mankókerék volt ezért nem volt a takarónak mire felfeküdnie. Ezért szépen megrotyott és hasa lett. Na ezt csináltam két szabad délutánomon át, ahogy egy pici időm volt. Most sokkal jobban néz ki. Mellesleg rá is ültem és úgy is rohadt jó mert elbírja a súlyomat is.

Autórádió takarókerete hiányzik, hátul két sony hangszóró van bent de szegények recsegnek ropognak nagyobb hangerőnél, meg a két ajtóban levő hangszóró is már régi, de egész kellemesen szólnak olyan normál hangerőn. Rádió üzemmódban, cd-nél jönnke elő a csúnya recsegő hangok. Szépen minden kicserélünk kijavítunk, nem marad semmi sem úgy ahogy most:) Közel gyári hibátlan állapotúra akarom felhozni a kocsit:)

 

Szépen kitakarítom a hátulját is a mai nap folyamán aztán "kukázok össze" izzókészletet meg elsősegély dobozt is:) Mégis legyen benne valami. Az alaptartozékok fontosak. 
 

Ui: Hétvégén olaj, olajszűrő, gyertyacsere, meg a vezérműszíjra is ránézünk, bár az is tuti cserés lesz.