Bontó, tuning tervek miegymás.

 2011.12.09. 18:33

Voltam bontóban, Suzukihoz hoztam belső ajtónyitót, genya volt a bontós. befelé a szokásos srác volt nem is volt gond oké nyitó ha találsz ezer forint, zsanér ha van jó akkor darabja 2ezer... Na zsanér az minden ajtón kopott volt, lógtak az ajtók. A nyitót is két darabból raktam össze, erre záróra, elkurjantotta magát a srác kint a telepen. A tulajnál fizettem, volt a kezembe a nyitó, meg a coupé-hoz egy a jobb ajtóra való gumis fémsín, ami a jobb ajtónál van az üveg aljánál, na az nekem retek rondán néz ki.
Kifelé menet elkurjantotta magát a fentebb említett srác hogy "záróra" mondom oké megyek kifelé, erre a tulajnál kellett fizetni. Azt mondja a sín ingyen van a nyitó 2ezer... mondom befelé még ezer volt. Válasz: akkor a nyitó ezer és a sín is ezer, Válaszoltam én is:D mondom nem mindegy akkor már? Így is úgy is 2ezer forint, kifizettem aztán távoztam.
A Suzukiba beszereltem, annyi a hiba hogy szürke a nyitófül nem fekete,de amúgy tökéletes :)
Ma találkoztam ismerőssel, akinek esi civicje van, van pár dolog alakítgatva rajta. Hát meggyőzően megy neki :) Ki is próbálhattam, tényleg jót szól, főleg vtec nyitásnál az a hang :)
Beszélgettünk és arra jutottam nem kell versenytengely az autóba, utcán úgyse használom ki. Meg a p28-ról igen tévedésben voltam, ez az ecu nem kezei az emelt kompresszió viszonyt. Csak a keverékarány amit lehet módosítani. Vagy VEMS vagy Hondata s100 lenne amit illene hozzá venni. Azok meg elég drágán mennek, plusz fel is kell programozni az megint egy vagyon. Lesz a szívósor +fojtószelep, légszűrő rendszer sem ártana. Kibővített hengerfej, leömlő, kipufogórendszer. Ja meg felnik gumikkal. Az ültetésen gondolkodom még.



 

A bejegyzés trackback címe:

https://dani1121.blog.hu/api/trackback/id/tr883451828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása