Versenyautó projekt...

 2011.10.22. 19:31

2013-ra lesz szerintem valami realitása ennek a dolognak. Persze előzetesen gyűjtögetni fogom az alkatrészeket hozzá. Ez azért jó mert azok az alkatrészek a coupé-ba is beépíthetők ha úgy alakul. Bár ahogy írtam a coupé-t szeretném normális állapotban megőrizni nem versenyezni vele.
Szóval a versenygép alapja egy 3ajtós hecsi lesz. 4 vagy 5 gen attól függ mi lesz jobb állapotban jobb áron az adott pillanatban.
Ha sikerül 4.gen-t venni akkor az nagy valószínűséggel 1.4 duplakarbis lesz, amivel végigtolok egy szezont, addig lesz hozzá gumi , futómű stb... mindent megkap ami egy jó rajthoz szükséges. Az 1.4-es motorral lehet húzni 15-ös időt, kipakolt kasztnival. Ez a tervem az első versenyszezonra. Tapasztalatszerzésnek tökéletes lesz.
Természetesen a kasztni az összes lehetséges módon ki lesz könnyítve, de a lehető legigényesebb módon szeretném ezt véghez vinni. Nem csótányt akarok építeni hanem igényes versenyautót.
A versenymotor alapja egy d16 motor lesz, vagy z6 vagy z9, remélem lesz akkor és ott z9 cakk-pakk mindennel, mert azt szeretném jobban. Ekkor 130lóerőről indulok alaphelyzetből.
Bízom benne hogy ezzel már egy 14 tetejét lehet húzni 700kg-s kasztnival, aztán lehet hogy csak szép álom ahogy én azt elképzelem.
A motor és a kasztni az biztos. a kérdés hogy szívó vagy turbó motor lesz.
A szívósort megveszem hozzá mindenképp, mert az mindkét felálláshoz tökéletesen jó lesz.
Szívómotorként 170 lóerő lenne a cél, könnyű kasztnival elérhető a 13-as idő szerintem.
Bár amennyiből megépítem abból egy gyári mocira kapok turbó kittet. Azzal meg alapból 200+ ló lenne, amivel már 13 alját is lehetne menni (szerintem).
Szóval tervek vannak csak anyagilag bírjam.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://dani1121.blog.hu/api/trackback/id/tr433322511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása