Még alkatrészek...

 2011.10.15. 10:05

Tegnap visszavittem a feleslegesen megvásárolt termosztátot, hoztam helyette egy rotort meg egy elosztófedelet, kis ráfizetéssel.
Lassan kiragaszthatom az autóra hogy "pówered báj Junix" :)
Kivillant a check engine lámpám is, szóval az ecu-ból ki kell villogtatnom hogy mi a hibakód.
Nagyon nem vettem észre hogy mi a para vele, mert érezhetően nem változott semmi, max a fogyasztás lett több szerintem...
Ma a hangszórókat becsavarozom a helyükre élmény lesz berakni, meg az ECU-val okoskodok kicsit, aztán meglátjuk mi lesz, remélem semmi komoly.
A gyári moci kap egy frankó kipufogórendszert, szerintem marad a gyári leömlő is mellé. Aztán gyűjtök egy b16 vagy b18 mocira, minden sallangjával együtt. Első körben ez az elképzelés. Természetesen tavasszal a tetőt leszámítva mindent festeni fogok, következő hónapban meg felhajtok valami szép motorháztetőt, ami felfog kerülni a mostani gittes-repedezett helyére. Tavasszal drag dr31-es 15-ös felnik kerülnek fel 195/50R15-ös gumikkal.
Úgyhogy terv mindig van, most még kiakarom deríteni az 1000km-es olajfogyásomat, jelenleg 600-660km van az olajban, meglátjuk, de tuti hogy 1-3 deci ráfog menni 1000km-enként, mondjuk húztam is neki a fülét rendesen. ezt ha ezen a szinten meglehet tartani, akkor még 1-2 évig marad ez a blokk aztán tényleg 1.6 vagy 1.8 vti blokk kerül bele.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dani1121.blog.hu/api/trackback/id/tr433304557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása