Vásárlás...

 2011.10.08. 13:28

Ma hoztam el az Unixból, a vezérműszíjat, görgő, vízpumpát. 30k-ból megúsztam ami szerintem egész jó.

Akkor most jöjjön a rossz hír, majdnem megfőtt a motorom tegnap... nem nyitott a termosztátom, és felszökött a víz rendesen, majdnem pirosba ment, a csövek és a kiegyenlítő tartály hideg volt, a blokkot nem is mertem megfogni, szóval vettem termosztátot is meg lassan a hangcuccról is gondoskodni kell. Mindent szép lassan. Vettem két MacAudio hangszórót 13-as átmérőjűek, mint kiderült belement volna az ajtókba a 16-os is, de hát seráfütty jók lesznek ezek is. Haveromtól meg átvettem két 16-os átmérőjű JBL hangszórót, mert neki nem lett jó az ajtókba az F astrába, nekem meg jók a kalaptartó részbe a
coupé-ba :P
A két ajtóba bent vannak a hangszórók, a kalaptartóba még nincs beszerelve rendesen,

Na sok sikert mindekinek :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://dani1121.blog.hu/api/trackback/id/tr263287475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása