Az autó előéletéhez hozzátartozik hogy eleje hátulja megvolt koccantva.

Tegnap nekiugrottam és kicseréltem a xenon lámpákat, az általam vásárolt gyári motoros állítású elsőlámpákra. Emellett lebontottam a lökhárítót is és mindent a helyére raktam amennyire lehetett, szóval most nagyv onalakban a helyén fut minden, nem úgy van összehányva. 5 órás munka eredménye ami a képeken látható. Aránylag szépnek mondható, (nagyon kritikus vagyok ilyen ügyekben).
Kép szétszedve(szerintem nagyon csótány) :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dani1121.blog.hu/api/trackback/id/tr183246821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása