Olajcsere

 2011.09.18. 20:50

Ma végre sikerült aknára állni és lecserélni az olajat is. Mit mondjak egy élmény volt, egész könnyen lejött az olajszűrő is. Amitől féltem az az volt, hogy milyen állapotban lesz az olaj ami benne van.

Nagyon fekete volt, de ahogy néztem ennek ellenére egész baba állapotban volt, Nem olyan volt mint a víz, amikor lejött melegen. Egész megvagyok elégedve vele.
Az új szűrő felszerelését követően, öntöttük bele az olajat(haverhoz vittem aknára), picit túl is csúsztam szerintem a maximum-on...:( de nagyon minimálisan.
Castrol Magnatec 10w40-et raktunk bele.
majd most sasolgatom hogy mennyi olajat eszik vagy nem eszik.
Jobb szeretem így játszani a dolgot amikor én látom a dolgokat és nem más elmondja :)
Szóval gyí paci:)
Tegnap olvastam egyik márkatárs blogját, találtam egy új kifejezést a Honda fanatikusokra. "Ortodox hondabuzi" a kifejezés. Hát én majd besz*rtam:)
A civic hangja olajcsere után szinte valami eszméletlen volt, sokkal finomabb, sejmesebb hang jött a motorból, meg szerintem csendesebb is. Nagy fellélegzés nekem, hogy ilyen hangja van. Most még vezérlés, vízpumpa, aztán jöhet a kasztni munka...

Na jó éjt mindenkinek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dani1121.blog.hu/api/trackback/id/tr813236825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása