Gyújtás, gyertyacsere

 2011.09.17. 17:31

Pár napja a légszűrőt megnéztem, kifújattuk és megállapítottuk hogy nem kell cserélni mert nem rossz. elvileg 40000km-enként kell cserélni a gyári ajánlás szerint, szóval még félidős lehet vagy annyi sem. A gyertyákat kicseréltem, NGK V-line került bele, ami előzőleg is benne volt, bár kritikán aluli állapotúak voltak, hogy ez nem volt cserélve az gáz.

Elosztó fedél is lassacskán cserés lesz véleményem szerint.

Holnap kapja a friss olajat meg a szűrőt.

Ma befeküdtem a gépsárkány alá megnézni mégis hol és mit találok, abban a hitben voltam hogy ha nincs akna akkor meg kell emelnem az autót az olajleeresztéshez, aztán kimászok alóla és leengedem hogy minden kifollyon, aztán rájöttem hogy beférek az autó alá. Ezzel nincs is gond de az olajszűrőt meg aknáról tudom leszedni, mert felülről nincs helyem hozzáférni.
Holnap átmegyek cimborámhoz, aztán akna, és csere. Castrol magnatec 10w40 kerül bele. Meglátjuk hogy eszi-e az olajat vagy nem. Remélehetőleg nem lesz gond vele. Vtec váltás felett füstöl kékesen, de hát amennyit egy egy gáznál megeszik az semmi, remélem hogy alatta nem csipeget, mivel ott nem látszik hogy füstölne. Én szelepszár szimerringre gondolok. Egyenlőre marad ahogy van, aztán ha ilyesztő méreteket ölt a fogyás(de nem akarok az ördögöt a falra festeni), akkor generál.
les körben minden csere amit igényel a verda, aztán ha 100%-os szinten van akkor jöhetnek a tuninghoz szükséges eszközök beszerzése:)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://dani1121.blog.hu/api/trackback/id/tr233234337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása